Odpowiedni dobór narzędzi marketingowych ma duży wpływ na sukces marki oraz efektywność działań sprzedażowych. Warto wiedzieć, jakie nośniki oraz formaty wykorzystuje się w reklamie wewnętrznej oraz outdoorowej.

Indoor advertising

Wewnętrzne narzędzia promocji wykorzystywane są w poczekalniach, szkołach, siłowniach, itd. W miejscach tych klient może zapoznać się z contentem reklamowym bez dodatkowych zakłóceń. Nośniki indoor advertising umieszczane są w przestrzeniach, które nie zostały wykorzystane do promocji przez konkurencyjny brand. Wśród narzędzi reklamy wewnętrznej warto wymienić ścianki pop up. Świetnie sprawdzają się one jako formy prezentacyjne. Tego rodzaju narzędzia wykorzystywane są w ramach event marketingu. Zaletą ścianek wystawienniczych jest ich mobilność oraz łatwość montażu. Można je również wykorzystać jako element promujący dany produkt lub nośnik konkretnych informacji. Inny przykład reklamy indoorowej to roll-up. Nośnik stanowi rodzaj systemu wystawienniczego w postaci przenośnej kasety z grafiką, zawierającą materiał promocyjny. Składa się on z kasety, plakatu oraz aluminiowych rurek, zapewniających stabilność druku. Wygląd grafiki można spersonalizować i dostosować do potrzeb danej marki. W ramach rollu-pu wyróżnia się trzy najpopularniejsze formaty:

  • 80 cm x 200 cm
  • 100 cm x 200 cm
  • 120 cm x 200 cm.

Outdoor advertising

Reklama zewnętrzna umieszczana jest poza miejscem zamieszkania klienta. Prezentuje się ją za pomocą specjalnych nośników promocyjnych, wśród których warto wskazać billboard, citylight, słupy ogłoszeniowe oraz elektroniczne formy marketingowe. W ramach outdoor advertising często stosowana jest promocja ambientowa. Reklama zewnętrzna polega również na wykorzystywaniu takich narzędzi, jak nośniki pneumatyczne. Reklamy dmuchane są szybkie w montażu, a ich transport nie wymaga organizacji odpowiednio dostosowanych pojazdów.

Narzędzia hybrydalne

Wiele firm wykorzystuje w swoich działaniach marketingowych narzędzia, które można zaklasyfikować do wewnętrznych oraz zewnętrznych form promocji. Popularne windery reklamowe stosowane są bowiem w trakcie eventów oraz jako nośniki, eksponujące logo danej marki przed budynkiem przedsiębiorstwa. Flagi są czytelne, dzięki czemu klient widzi je z daleka. Zwiększa to prawdopodobieństwo zainteresowania konsumenta daną ofertą. Winder reklamowy jest jedną z najbardziej dynamicznych form promocji.

Indoorowe i outdoorowe narzędzia często stosowane są w działaniach marketingowych. Przy doborze odpowiednich form warto kierować się ich przełożeniem na osiągane wyniki sprzedażowe.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here