Media 360 stopni– modne określenie czy konieczna we współczesnym krajobrazie reklamowym strategia?

Media 360 stopni– modne określenie czy konieczna we współczesnym krajobrazie reklamowym strategia?

Każda firma obecna na marketingowym rynku poszukuje nowych, najbardziej skutecznych sposobów na zwiększenie sprzedaży swojego produktu. W czasach, gdy z każdą chwilą przybywa nowych metod na marketing, jej wybór okazuje się tak naprawdę coraz bardziej trudny. Nową strategią są media 360 stopni– czy warto w nią inwestować?

Co oznacza określenie ”media 360 stopni”?

Nazwa ta nierozerwalnie łączy się ze swoistą całością lub z okręgiem. Nie ma w tym nic dziwnego– strategia ta polega na tym, iż do konsumenta, znajdującego się w centrum, docierają reklamy ze wszystkich możliwych na współczesnym rynku źródeł (online i offline). Z jednej strony taką metodę można odbierać, jako oferowanie swych usług ”na siłę”, ale z drugiej, to umiejętnie wykorzystana strategia pozwala na myślenie o danej marce w sposób całościowy, dzięki czemu produkt znajduje się tak naprawdę na wyciągnięcie ręki każdego klienta. Na stronie internetowej http://adnext.pl/ znajdziesz więcej informacji o tej metodzie marketingowej oraz cenne wskazówki mówiące o tym, jak korzystać z niej w odpowiedni sposób.

Czy wspomniana strategia jest niezbędna do istnienia firmy?

W odpowiedzi na to pytanie pomoże przede wszystkim precyzyjne określenie typu klienta, do którego chcemy dotrzeć oraz jaki produkt jesteśmy w stanie mu zaproponować. Jeśli chcemy mieć do czynienia z osobami w każdym wieku, które korzystają z różnego rodzaju mediów (zarówno gazet, jak i Internetu), strategia ta na pewno będzie rozwiązaniem atrakcyjnym, ponieważ umożliwi kontakt z interesującymi nas, potencjalnymi odbiorcami. W tego typu komunikacji ważniejsze jest jednak to, aby uzyskać efekt, tak zwanej synergii, czyli połączenia sposobów reklamy z trybem życia danej osoby. Obrazuje to przykład chociażby widocznego z samochodu billboardu i spotu reklamowego w radiu. Wynika z tego, że nie dla każdej instytucji strategia media 360 stopni będzie konieczna, jednak świetnie pomaga w zrozumieniu i dotarciu do konsumenta.

Więcej porad i niezbędnych informacji o strategiach marketingowych znajdziesz na stronie internetowej http://adnext.pl/.

Dodaj komentarz